Gissningsvis har reklammakarna gjort undersökningar som visar att vissel i samband med TV-reklam fastnar. Tveklöst stämmer detta. Huruvida det är av godo är en annan sak. För egen del kommer vinifierat aldrig att köpa glasögon på Smarteyes eller mat från Felix – två avsändare vars blotta logga får det att vända sig i magen på er utsände i de jittriga jinglarnas förljugna djungel och en visseltinitus att lägga sig som en störande frekvens i öronen alltmedan hjärnan hakar upp sig på de meningslösa trudilutter som åtföljer företagens hån till TV-reklam och mitt i alltihop står en människa och skriker ”smart!” och efter ett litet nytt tutt-tutt-i-duu kommer ett nytt ”smart!” intill dess den drabbade drivs att balansera på vansinnets rand i vars djup den tidigare nämnde ser sig själv rusa runt och slå folk på käften för att de bär glasögon eller äter pizza eller leverpastejsmörgåsar med pastej och gurka som kan misstänkas komma från Felix. Det säger sig självt att den, bevisligen, till samhällsomstörtande verksamhet uppviglande tillika ordningsstörande visselreklamen måste förbjudas innan något allvarligt inträffar. vinifierat kräver omedelbart förbud mot visselreklam! Mer fakta om Felix och droger. Mer nytt om Isabela från Angola.