Det är möjligt att det genom medicinering och terapi går att få fason på de individer som fått för sig att det är i sin ordning att i ett civiliserat samhälle sätta sina fötter under det egna sätet på plan, tåg och dylikt, med följd att bakomvarande passagerare tvingas veckla ihop sina ben, vilket, åtminstone avseende längre personer, icke kan ske utan smärta och obehag, men för att vara på den säkra sidan föredrar vi ett förbud i lagboken lika tydligt som den påföljd den ska tilldömas som sätter sina fötter under den egna stolen på ett plan, ett tåg eller något dylikt innebärande att den bakomvarande passageraren inte kan sträcka ut sina ben under den framförvarande stolen, vilket måste anses vara en del av ett civiliserat samhälles grundläggande fri- och rättigheter. Som lämpliga straff för den som trycker in sina fötter under den egna stolen ser vi gärna mobblynchning medels lyktstolpe, förslagsvis under okontrollerade former och utförd av en samling depraverade och våldsbenägna huliganer som uteslutits ur Black Army, som på detta vis äntligen bidrar med något positivt till samhället, och en skampromenad nedför den göteborgska Avenyn en fredagskväll just då fyllona väller ut från näringsställena efter väl förrättad happy hour.
